sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Leapsa: Cinspe piese de corason

Am primit si prima leapsa din 2010 care vine de la Tony si DreamPoet. Este vorba despre "Top cinspe piese de corason", o leapsa frumoasa spun eu. Nu sunt chiar o melomana, dar imi place muzica (cui nu-i place?).

Marea mea "problema" este aceea ca din momentul in care descopar o piesa care sa-mi placa, mult timp o ascult numai pe aceea, indiferent de ce piese noi ar aparea, motiv pentru care raman mereu in urma la acest capitol... Veti vedea ca majoritatea pieselor sunt deja... "antice".

Inca un lucru pe care l-am observat: la cei care am vazut ca au preluat leapsa, adunat, nu cred ca am observat 3-4 melodii romanesti, asa ca o sa caut (pe cat se poate) ca majoritare in topul meu sa fie melodiile romanesti.

Acum, topul insotit de cateva dintre versurile preferate (oarecum pentru ca sunt piese de care nu pot spune ca imi plac mai mult decat altele, respectiv mai putin):

1. Vama Veche - VST ("Ea sa ceara un kil de mere/Eu s-o tin nebuneste de-o mana" ;)) )

2. Bita - Vorbeste vinul ("Prefa-te ca nu-ti pasa, prefa-te ca esti proasta/Dar pentru lume n-ar conta la cat esti de frumoasa")

3. Che'Nelle - Hurry Up

4. Lil Mama - G-Slide

5. Michael Jackson - A Place With No Name

6. Smiley feat Uzzi - In lipsa mea ("Daca nu era cu tine/ Il insela cu tine")

7. Bamby - Imi cant iubirea ("O clipa langa tine n-as putea s-o uit/Iti jur ca nu-i iubire, e putin mai mult")

8. Giulia feat. Marius - Rain

9. Alex - Yamasha

10. Rihanna - Take a bow ("Ohh, how about a round of applause?")

11. Madona - Celebration ("Baiete,ai o reputatie asa ca va trebui sa o dovedesti!" - suna mai bine in romana)

12. Alex - Doar ea

13. Connect-R feat Alex - Daca dragostea dispare ("Sunt Connect-R, dupa beep lasati mesaj")

14. Eli - Totul pentru bani

15. Nimeni altu - Inca o poveste ("Iar la mormant nu vine nimeni/Si tovarasii luï nu-l maï plang")

Leapsa o dau mai departe Andei, cu scuzele de rigoare ca nu am putut sa onorez leapsa de la ea si oricui o vrea.

Multumesc Tony, multumesc DreamPoet!

3 comentarii:

  1. Ce tare, adc saracu a numit-o altfel, s-a intins faza cu piesele de corason, nascocita de mine. Va cer drepturi de autor :))

    RăspundețiȘtergere
  2. din piese de corason au devenit house, populare sau metalice la unii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iulia Mihai: Cere-i lui Andrei, ca de la el am preluat-o asa... :))

    daninho: Pentru unii poate acelea sunt piese de corason (house, populare, metalice...). :D

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!