sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Leapsa...

A doua leapsa de anul acesta vine tot de la Tony si este vorba despre:

Luati cartea cea mai la indemana si deschideti-o la pagina 18 si scrieti al 4 -lea rand.

"- Pilaster cel mic! Dumneata esti acela?" :D

Fara sa verificati , cat e ora?

13:05

Verificati:

13:38

Cu ce sunteti imbracat ( a ):

Colanti, trening negru cu alb, o bluza mov pe gat.

Inainte de a raspunde la acest chestionar la ce va uitati?

Ma uitam pe blogul lui Tony... :D

Ce zgomot auziti in afara de cel al calculatorului?

Mama Zina la emisiunea "Suvite cu fite".

Cand ati iesit ultima data si unde ati fost?

Acum o jumatate de ora, la magazin.

Ce ati visat ieri noapte?

Nu cred ca am visat nimic. Oricum, de obicei nu tin minte ce visez sau daca visezi.

Cand ati ras ultima oara?
Ieri seara, am ras un sfert de ora incontinuu cred, venind de la scoala cu niste colegi...

Ce aveti pe pereti in incaperea in care sunteti?
Vopsea lavabila roz... :))

Daca ati deveni mutimilionar peste noapte , ce ati cumpara prima data?
Un cadou frumos pentru fratele meu, pentru a ma revansa...

Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Am vazut unul aseara pe Kanal D, horror, insa nu imi mai amintesc cum se numea...

Ati vazut ceva ciudat azi?
Nu, acum o ora m-am trezit.

Ce parere aveti de acest chestionar?
Luuung, plictisitor...

Spune-ne ceva ce nu stim inca?
Desi am 1,63 la 13-14 ani, vreau sa fiu mai inalta. :D

Prenumele copilului dvs , daca ar fi fetita?
Nu cred ca m-am gandit la asta. Hmmm... Isa.

Si daca ar fi baiat?
Cristian?

V-ati gandit vreodata sa locuiti in strainatate?
Nu.

Ce ati dori sa va spuna D-zeu la portile Raiului?
Spune-le si altora ca "Dumnezeu" nu se prescurteaza.

Daca ati putea schimba ceva in lume (in afara de politica), ce ati schimba?

La scoala nu s-ar mai face ecuatii si altele la matematica ci doar calcule de zi cu zi, la romana nu s-ar mai invata sa se analizeze verbe, substantive si altele ci doar lucruri elementare + literatura s.a.m.d.

Va place sa dansati?
Foarte mult!

George Bush?
Nu. Nici unul.

Ce ati vazut la televizor ultima data?
"Suvite cu fite" pe Euforia TV.

Nu voi da leaspa nimanui, daca este cineva... interesat poate sa o ia. :D

Un comentariu:

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!