sâmbătă, 12 septembrie 2009

Cum salvez pozele de pe Hi5?

Dupa ce am facut introducerea, in articolul anterior, acum este timpul sa ne apucam de treaba!



Dupa cum bine stiti, mai nou, cei de la Hi5 au facut in asa fel,mai exact,acestia au introdus un Script Java,incat pozele(de pe Hi5 bineinteles) sa nu mai poata fi salvate...spre disperarea fetelor care nu-si pot pastra conturile atata timp cat nu pot avea pozele cu baietzii frumosi pe propriul pc( cum spunea una din ele pe un forum.:))....).Sau cel putin au incercat,deoarece deja exista o multitudine de solutii la aceasta problema, sa-i spunem.

Aici,va voi prezenta una din cele mai simple,dupa parerea mea:
Pasul 1: In pagina in care se afla poza(nu pe poza,ci in locul in care apare sageata in loc de mana), apasati Clik Dreapta -> View Source(Vizualizare Sursa);
Pasul 2: In continuare se va deschide un document in notepad.Apasati CTRL+F si scrieti in casuta care apare "jpg",ce reprezinta extensia link-ului pozei,dupa care dati ENTER sau "urmatorul gasit"(in caz ca nu va dati seama;)).);
Pasul 3: Acum nu va mai ramane decat sa copiati link-ul(care tine de la "http"pana la "jpg") in casuta de cautare din Internet Explore ,iar de aici poza merge salvata cu Clik Dreapta -> Save image as.
Page 4: In final rezultatul este ca va puteti pastra conturile de Hi5,deoarece puteti avea pozele cu baietii/fetele frumoase(pitipoance,cocalari...depinde de caz:D) in propriul pc;)).

Si,pentru ca tot am vorbit despre asta,mai exista un site(clik aici)cu ajutorul caruia poti copia toate pozele de pe Hi5-ul unei persoane in doar cateva secunde prin primire unui link,sau cel putin asa promite,deoarece eu nu l-am testat.In momentul in care am introdus emailul si o adresa de hi5 mi s-a spus ca"Trebuie sa iti faci cont pe HEYO.ro sau sa fii logat ca sa poti face backup unui profil HI5Inregistreaza-te si poti downloada oricate profile daca faci puncte."In caz ca va intereseaza puteti sa vedeti despre ce este vorba.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!