duminică, 27 septembrie 2009

SuperBlog 2009

SuperBlog 2009 este un concurs peste care am dat din intamplare. M-am informat in legatura cu ce presupune si...imi place!Am sa particip si eu! Chiar daca nu am blogul de mult timp(sper ca asta sa nu fie o problema).

Am inteles ca s-a desfasurat si in anul 2008 si ca s-au castigat bani...premii.Mi-ar placea sa castigat ceva,dar daca nu va fi asa macar stiu ca am incercat...mai ales ca imi plac foarte mult concursurile(sunt foarte competitiva;)) ) si totusi...macar experienta sunt sigura ca voi castiga!:D


Ps: Nu doar bloggerii pot castiga ci si cititorii si comentatorii unuia din blogurile participante.
Mai multe detalii pe: PCNews

Urati-mi bafta!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!