sâmbătă, 31 octombrie 2009

Zi de shopping!


Ceea ce nu stiati despre mine, pana acum, este faptul ca ador sa fac cumparaturi! De orice fel... Insa cand vine vorba de haine, mintea parca mi-o ia razna. Nu stiu daca ma pricep sau nu, stiu ca-mi place!

Astazi, bucurie mare! Zi de shopping! Ma pregatesc si eu ca tot omul pentru iarna. Desi sunt curioasa daca nu o sa ajung sa ma pregatesc pentru toamna... "La cat sunt de fudula" (cum spune mama :D ).

Si, cum mi-am pus in cap sa-mi procurez o tinuta in toata regula, incep de la raionul de lenjerie intima. Intru cu gandul sa-mi iau ceva... care sa acopere mai mult sa spun asa, de genul slip "Graphic Minimizer Tai", TRIUMPH (99,90 RON) dar nu am putut rezista tentatiei acestor slipi (3 bucati - 69,90 RON) , atat de sweet (au si fundita) asa ca am luat toate cele 4 piese... Acum, ma indrept spre sutiene. Caut, caut si raman foarte dezamagita deoarece nu gasesc ceva care sa-mi placa, dar iata, ca imediat dupa, dau peste cele doua sutiene cu balene(89,90 RON) care se potrivesc perfect slipilor. O minunatie!

In continuare...spre raionul de pantaloni! In drumul meu vad niste ciorapi SIMONE(69,90 RON) cu cusaturi plate (cat i-am cautat saptamana trecuta...) pe care ii arunc repede in cos si merg mai departe cu gandul ca sunt pregatita pentru zilele friguroase (intr-o oarecare masura). Ajung in final si la pantaloni si de acolo la blugi, de unde iau o pereche de jeans stretch(169,90 RON) 98% din bumbac, la care se potrivesc de minune aceste superbe botine(159,90 RON) cu design modern si 2 catarame decorative argintii.

Cu zambetul pe buze si multumita de ceea ce am in cos, merg mai departe. Pupilele mi se dilata la vederea acestei bluze din satin(129,90 RON) atat de eleganta... O iau! Ma si imaginez cu ceea ce am cumparat pana acum pe mine...

Lenjerie intima am, ciorapi am, blugi am, bluza am, botine am... ma indrept spre raionul unde gasesc jachete si paltoane. Cum rosul se poarta in acest sezon incerc sa fiu in pas cu moda si caut ceva rosu. Cautand, aceasta jacheta(229,90 RON) cu doua randuri de nasturi, linie in A, captusita, imi ia ochii. Reflectez cateva minute..."este in carouri, eu cautam ceva rosu, dar are si rosu...nu?" O pun in cos pana nu ma razgandesc. E intradevar frumoasa!

Mai arunc o ultima privire...Se pare ca am luat tot! Foarte multumita merg sa platesc. Si, cum fac de obicei, pana sa ajung acolo, mai vad si altceva. O curea din lac care s-ar potrivi atat de bine cu satinul din bluza... Si este rosie! Dar pretul... 199,90 RON, ma face sa dau un pic inapoi. Daca stau sa ma gandesc, ar fi mai scumpa decat blugii, botinele, bluza... Sa o iau..sa nu o iau? O iau! dar imi promit ca la urmatoarea zi de cumparaturi voi fi mai atenta pe ce dau banii.

Vine si timpul sa platesc. Cat? 1059,2 RON. Este o suma considerabila, dar merita! :D
In doar o jumatate de ora mi-am procurat o tinuta in toata regula, cum spuneam la inceput. Da, ai citit bine! O jumatate de ora. Cum am reusit acest record? Simplu! Cumparaturile le-am facut de la Quelle, imbracaminte online.
Image and video hosting by TinyPic

Acum, tin sa precizez ca acest articol este scris pentru PCNews.

6 comentarii:

  1. O jumatate de ora si te-ai facut cu o tinuta noua. Mie mi-ar fi trebuit o jumatate de ora sa ma hotarasc pentru o bluza, eventual o bluza si un pulover... Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm, te pricepi la vestimentatie nu gluma :))
    Multa bafta mai departe, iti tin pumnii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. daca vrei sa facem un schimb de link-uri, lasi un comm pe blog, si evident, ma adaugi in blogroll. Eu te adaug 100% daca imi dai un raspuns pozitiv.
    Te astept acu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar vroiam sa intreb cum ai terminat intr-o jumate de ora :))
    E drept ca ai iesit mai ieftin decat mine :-" si imi place si cum arati la final :D.
    Spor in continuare! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Johnny: O sa-ti las comm sa-ti spun. :D
    Multa bafta si tie!

    @Tony: Ei... sunt foarte rapida! :D
    Mersi! Spor si tie.

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!