duminică, 15 noiembrie 2009

Am facut un om fericit...


Intr-o zi de toamna insorita, cum de mult nu am mai avut parte prin Pitesti, hoinarind pe strazile orasului, duminica, ma intalnesc cu Giulia (nu cea care canta, cea care nu are nicio legatura cu muzica):
Eu:- Hei! Giulia, buna!
G: - Buna!
O vad cam agitata, uitandu-se in jur...
Eu: - S-a intamplat ceva?
G: - Nu, doar ca sunt cam grabita.
Eu: - Grabita? E duminica! Mai relaxeaza-te fato! Ti-am mai spus asta...
G: - O sa ma relaxez! Dupa ce gasesc afurisita aia de rochie!
Eu: - Rochie? Ei... suna bine!
...
Pentru ce-ti trebuie o rochie?
G: - Pai, sa vezi, peste cateva zile merg la un majorat si am nevoie de o rochita.
Am fost invitata aseara...
Eu: - Majorat? Si mergi fara mine? Te tin eu minte...
Rad...
- Dar e duminica... Tocmai acum te-a apuca si pe tine pasiunea pentru shopping?
Nu e niciun magazin deschis...
G: - Stiu... Dar pana atunci o sa fiu plecata din oras si nu o sa mai am timp sa cumpar una... Si, daca nu am timp, singura varianta ar fi sa o iau pe cea primita de la mama de ziua mea si... in conditile astea mai bine stau acasa!
Eu: - Stiu cum e! Tuturor ni se intampla! Spun eu, usor ironica.
G: - Iti perimiti sa faci misto!
Eu: - OK, OK, iarta-ma!

O vad cam dezamagita...
- Si la cine mergi la majorat?
G: - La Cristi!
Eu: - Aaa... Asta era! Tipul dupa care ti se aprind calcaiele!
G: - Hahaha.
Ajuta-maaaa!
Eu: - Bine. Uite, ca sa nu zici ca nu sunt eu o buna prietena, de ce nu-ti cumperi o rochita de pe Tara Fashion?
G: - Tara Fashion? Ce e asta?!
Eu: - Nu stii ce eeee?! Ma dezamagesti...
Unul dintre cele mai cool magazine online!
G: - Si de ce as cumpara eu rochita de acolo? De ce as cumpara eu orice altceva de acolo?
Eu: - Se vede ca habar nu ai despre ce vorbesc...
G: - Spune-mi tu.
Eu: - In primul rand, este unul dintre cele mai bune magazine, online sau nu. Au o diversitate de stiluri, culori. Nu degeaba este numita "Tara".
Ca sa intelegi mai bine, au pana si un "raion" de "Maternitate". Gasesti tot ce vrei si ce nu vrei: accesorii, pantaloni, bluze, jachete, rochite, de seara, casual, modele unicat s.a.m.d.
G: - Modele unicat? Nu cred ca am mai vazut asa ceva in magazine...
Eu: - Tocmai! Nu ai mai vazut, pentru ca el insusi este unicat.
Are pana si cabina de proba online, catalog, forum, blog. Cu riscul de a ma repeta este chiar o "Tara Fashion".
G: - Foarte interesant... Incepe sa-mi placa!
Auzi... si plata cum se face?
Eu: - Cu ajutorul voucherelor.
Si inca un plus adus acestui... paradis al femeilor, este foarte usor de gasit orice produs ne intereseaza cu ajutorul cautarii avansate de care fiecare vizitator/client se poate bucura...
G: - De asta ai cumpara tu haine de aici?
Eu: - Exact!
Spun eu foarte mandra...
G: - Cred ca as putea sa-ti dau dreptate.
Eu: - Cred si eu... Mai ales ca are ceva de care tu ai nevoie...
G: - Da?!
Ridica uimita din spranceana...
Eu: - Da! Este online!

Zambesc la gandul ca am facut un om fericit.
Zambeste si ea...

Articol scris pentru PCNews.

3 comentarii:

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!