vineri, 27 noiembrie 2009

Despre site-ul Toyota...


Eh bine, pana acum in cadrul concursului SuperBlog, gazduit de PCNews, pentru care de altfel scriu acest articol, am avut ocazia sa vorbesc despre o multitudine (mai mult sau mai putin) de site-uri, pe care nu am sa le mentionez acum... Acum cand as avea ceva mai important de facut. In sfarsit am ocazia sa comentez in legatura cu unul dintre cele mai bine organizate site-uri de genul asta si unul dintre cele mai "muncite" as putea spune eu. Intr-adevar, este vorba despre www.toyota.ro

Am libertatea de a scrie orice imi trece prin minte, de a spune povesti, de a-mi pune imaginatia si "abilitatile de scriitor" la incercare, insa... nu am sa o fac! De ce? Pentru ca nu este un site pe care sa-mi permit eu "sa-mi pun la incercare", "sa experimentez". Este un site la care, cum se poate observa cu ochiul liber, s-a muncit mult. Un site de profesionisti! De fapt tot ceea ce este legat de Toyota se poate numi "profesionist"...

Dar, in ciuda acestor lucruri, nimeni nu s-a gandit la nevoia unui... Nu. Nu blog! Desi ma tenteaza sa o zic, tot ce s-ar fi putut spune pe un blog se gaseste pe site (sau cel putin tot ce m-ar fi interesat pe mine). Nevoia unui forum! Vizitatorii, eventuali clienti, ar pune intrebari cu privire la un anumit model de masina, ar putea initia topicuri gen: "modelul X vs modelul Y", sau "De ce X si nu Y?" Sunt sigura ca multora le surade aceasta idee. Sau clientii cu o vechime in spate, si-ar putea spune parerile, ar putea da sfaturi celor mai noi pe site...
O a doua chestie: Intru pe site, ma intereseaza sectiunea "Land Cruiser 150" de exemplu, intru si acolo. Sunt foarte multumita de ceea ce vad: o bogata galerie, preturi. Caut sa las si un comentariu (pro sau contra)... Hopa! Nu pot! Concluzia? Nevoia unei rubrici pentru comentarii! Poate ma intereseaza domn`le subiectul (modelul de masina, oferta etc)! Si vreau sa-mi spun parerea...

Apoi, lipsa unei sectiuni pe site de genul "Divertisment". Nu stiu ce ar putea contine... Joculete cu masini Toyota, sau ceva de genul "Creeaza propriul tau model Toyota!" De exemplu o masina cu bordul unui model, cu spatele altui model s.a.m.d... Mie personal mi-ar placea mult!

Cam acestea ar fi sugestile/parerile mele. Nu stiu daca sunt bune, sau rele, stiu ca sunt ale mele!

Oricum ar fi, cu forum sau fara, cu rubrica pentru comentarii sau fara, divertisment sau nu, am incredere ca Toyota va ramane mult timp de acum incolo pe primul loc! Are si de ce!

2 comentarii:

  1. E clar ca cei de la Toyota trebuie sa-si puna un Forum...e drept ca ar crea plati suplimentare, dar poate si castiguri.

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!