luni, 30 noiembrie 2009

O mie de dorinte doar cu Quelle!


Dorinte... Cine nu are dorinte? Sa vedem...Tu de acolo! Ai? "Am!" Tu? Tu ai? "Da! Am!" Da! Si eu am! Cu totii avem!

Eu mi-as fi dorit sa fi fost nascuta cu cel putin 2-3 ani mai devreme, sa nu dau teza la istorie/geografie, sa nu fi cumparat saptamana trecuta bluza pe care stiam ca oricum nu o voi purta niciodata, sa fi scris acest articol ieri... Par lucruri minore, dar care vor ramane asa pentru totdeauna. Insa am si altfel de dorinte: Vreau pufuleti! Pufarine! Ciocolata! E seara deja... Vreau sa corecteze domnii de la SuperBlog articolele pentru probele mai vechi (pe care eu le-am facut abia acum). O vor face...cand vor vrea. Vreau o floare! Voi primi poate... Vreau sa cresc! Voi creste...usor, usor. Vreau sa fiu medic sau avocat... Dar vreau sa dau la mate-info! O sa ma mai gandesc... Vreau jacheta aia pe care am vazut-o ieri la Quelle, magazin online si perechea aceea de incaltaminte! ... Eh bine, le pot avea! Intru pe site, doar ca in secunda urmatoare uit de ce sunt acolo. Privirea imi este captata de cateva cuvinte asezate foarte inspirat sub afisul cu reducerile de Craciun: "O mie de dorinte doar cu Quelle"!

O mie de ganduri imi trec prin minte! Dorinte? O mie? Adica? Meditez o clipa... Dorinte. Normal! Vreau o bluza pentru mine, o gasesc la Quelle. Vreau o... masina de insurubat. Tata s-ar bucura! Un accesoriu pentru locuinta (mamei mele ii plac), o jucarie pentru al meu fratior. Le gasesc la Quelle! Dar... de ce o mie? O mie. Este un numar foarte mare, am putea spune, greu de... atins. Nu putem trai 1000 de ani, rar luam 1000 de kilograme de... ceva, este greu de rostit 1000 de cuvinte... cu rost, "1000 de ganduri" este o metafora, nu am sa ma apuc niciodata sa inumar pana la 1000... Este un numar "greu" din multe puncte de vedere, dar tin sa cred ca aceasta este si ideea! Eu nu m-as apuca niciodata sa inumar pana la 1000, nu o sa traiesc 1000 de ani, nu o sa cumpar prea curand 1000 de kilograme de ceva, insa Quelle mi-ar putea indeplini o mie de dorinte! Asta si... mi-as permite sa spun ca 1000 este un fel de 3 al povestioarelor: cei 3 muschetari, 3 zmei, pestisorul de aur indeplineste 3 dorinte... s.a.m.d. Astfel: "O mie de dorinte!" Cu Quelle? Eu, cand spun Quelle, ma gandesc deja la "Mirajul Craciunului", la "reduceri de pana la 28%", la faptul ca "Craciunul bate la usa". La faptul ca Quelle poate! Deci... cum altfel? Nu este altfel! O mie de dorinte doar cu Quelle!

O mica concluzie: In prag de sarbatori (aproape) cu totii suntem mai buni, mai iubitori, mai darnici! Se pare ca nu se abate de la "regula" nici Quelle si nu doar din pricina celor discutate mai sus! Pentru asta: Felicitari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!