vineri, 27 noiembrie 2009

Sistem IT MYRIA X GAME V4


Pe messenger:

- BUZZ! BUZZ!
- Buna fata! Ce faci?
- Buna! Sunt cam stresata fata...
Rad... (emoticon)
- De ce?!

Liniste...
- Mica? Fata!
Chiar atat de stresata esti?
- Scuze! Calculatorul asta imi da dureri de cap. S-a tampit de tot! Serios...
- Ar cam fi cazul sa-l schimbi...
- Tocmai despre asta este vorba! Vreau sa-l schimb si nu stiu ce pot lua... Monitorul il am, dar... Restul nu le pot lua cu 1.500 lei. De atat dispun. Ai mei nu vor sa-mi dea nici in ruptul capului mai mult.
- Hai ca n-o fi asa grav. Vezi tu cum faci!
- Ce as putea face? Ce sa iau? Tu, ce spui?
- Fata! Numai pe mine ma gasis?

Chiar! Nu stie ca nu ma pricep? Ea stie mai bine decat mine... Gandeam eu.
Plange... (emoticon)
- O sa incerc sa-l intreb pe Marian...
In momentul urmator Sageata Intelepciunii ma loveste (lucru ce nu se intampla prea des):
- IT MYRIA X GAME V4! Spun.
Este usor surprinsa/nedumerita... (emoticon)
- Mai explicita nu poti fii?
- Asculta-ma...
Deja eram atat de mandra de mine... Dadeam sfaturi! Si eram atat de sigura ca spun foarte bine ceea ce spun.
- Spune.
- IT MYRIA X GAME V4 de la AMD este ceea ce vrei!
- Adica? Motive?
- Mai ai nevoie de motive? Inseamna ca inca nu ai auzit de acest sistem...
- Intr-adevar.
- Uite... Am sa-ti spun. IT MYRIA X GAME V4 = procesor Athlon II X2 240 (aparut anul acesta),4GB RAM, freventa de 2,8GHz (functioneaza atat pe X86, cat si pe X64), placa video HD3450 (1024MB memorie), hard de 500GB, DVD ROM! Ti se pare de aici de acolo?
- WOW! Stii... este una din cele mai bune configuratii, intr-adevar! Dar de ce sa dau un sac de bani (vorba vine) pe 4GB RAM de exemplu, cand ma pot limita si la 1-2 in cazul in care am noroc?
- Pentru a nu te mai baza pe noroc! Si a nu pierde chestii de care chiar ai nevoie.
- Nu mi se pare un argument destul de bun.
- Nici mine!
Ridica usor din spranceana... (emoticon)
- Cine a zis de un sac de bani?
- Pai presupun ca la o asa configuratie...
Inainte sa mai apuce sa spuna ceva, o intrerup:
- Exact! La o asemenea configuratie cei 1.300 - 1.400 lei sunt o nimica toata!
- Poftim?!
Este mai mult decat intrigata... (emoticon)
- Da fata! Costa doar 1.300 lei si iti da mouse-ul si tastatura gratis!
- Tu vorbesti serios?
- Mica tu esti pr... fraiera? Daca iti spun! Prezinta un raport excelent calitate-pret! In plus placa video ATI HD3450 ar fi mana cereasca pentru un gamer convins ca tine, cu cei 4 GB RAM ai uita de noroc, economie de spatiu, date pierduta s.a.m.d, de restul...
- Il vreau! Replica ea in momentul urmator, intrerupandu-ma.
- Stiam...
Deja mi se urcase la cap.
- Il iau! Dar nu ca mi-ai fi zis tu... Pana la urma ma descurcam si singura. Sigur as fi auzit de acest sistem. Mai ales ca este de la AMD.
- Sigur...sigur!
Rade... (emoticon)
Rad... (emoticon)

Imi place sa ma simt utila si se pare ca sunt o foarte buna sfatuitoare! Ar trebui sa o fac mai des...

PS: - Articol scris pentru concursul SuperBlog gazduit de PCNews, proba sponsorizata de AMD;
- Mica exista. Este vorba despre o buna prietena de a mea, Mihaela, care este miniona (de aici si Mica);
- Mica nu stie nimic despre calculatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!