joi, 26 noiembrie 2009

Ati Eyefinity de la AMD




Dintotdeauna m-au fascinat scenele din filmele de actiune (de obicei) in care un nene statea frumusel pe un scaun in fata caruia se aflau 10-20 de monitoare, unde rulau imaginile captate de fiecare camera de supraveghere... sau cele din magazinele de specialitate, mai exact zecile de televizoare puse unul langa celalalt ruland si ele acelasi program, aceleasi imagini... aceleasi scene.

Pe la 5-6 ani mi se parea posibil doar in filme...Acum, acele ganduri au ramas doar amintiri. Acum, am descoperit tehnologiei Ati Eyefinity de la AMD! Ce inseamna asta? Cum spun chiar cei de la AMD: "Este tehnologia care iti permite sa descoperi o noua experienta vizuala, cu trei sau mai multe monitoare." O experienta vizuala unica, as adauga eu!
Deja ma imaginez (in ciuda faptului ca ofera o rezolutie de neimaginat) in fata unui megaecran constituit din vreo 6 monitoare (si trei cu o diagonala mai mare, sau nu, sunt bune) pe care ruleaza... NFS de exemplu. Da! NFS as vrea sa incerc prima oara, cu siguranta! De ce? Pe langa faptul ca imi place extraordinar de mult acest joc si este unul din jocurile care merita intr-adevar "luat in seama" de o astfel de tehnologie, filmuletul urmator mi-a influentat putin decizia:

Cat poate fi de real!

Apoi, dovada ca Ati Eyefinity (mai exact cei de la AMD) s-a gandit si la cei mai muncitori dintre noi, as uita de multitudinea de ferestre deschise (din cale afara de enervante daca sunt prea multe) de pe desktopul meu atunci cand lucrez la un articol de exemplu si: Pe unul dintre ecrane as avea asezata fereastra de messenger si implicit de acolo as vorbi cu cei online, in timp ce pe un alt ecran m-as delecta cu un joc simplu pentru a nu-mi fi atentia distrasa prea mult. Asaaa... Pe cel de-al treilea ecran ar sta scris undeva in colt www.pcnews.ro pentru a vedea despre ce este vorba in proba cu numarul X, iar pe altul as scrie proba cu numarul X pe blogul meu. Pe celelalte tot felul de adrese unde gasesc cat mai multe informatii despre produsul prezentat in articol nu ar strica!
Nu va minunati! Femeile pot face mai multe lucruri deodata... Si daca totusi nu as reusi nu ar fi o problema daca le-as face pe rand.

Apoooi, as vrea sa experimentez altele si altele ... cred ca nu m-as satura niciodata de un astfel de salt al tehnologiei, as spune eu.
As putea uita ca este doar un joc, ceva virtual, as putea simti adrenalina in sange, pentru prima oara cu adevarat, as fi trup, suflet si minte... acolo!

As fi cu adevarat mandra ca am in fata ochilor ce am visat intotdeauna! "Ferestrele alea mici si luminoase din fata lu` nenea de pe scaun..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!