duminică, 22 noiembrie 2009

Impreuna!


Am un anunt de facut: Renunt la blog, dar nu renunt la blogging ci imi fac unul colectiv!

De ce aceasta decizie? In cateva cuvine, pentru ca: "doua minti gandesc mai bine decat una singura", dar eu m-am gandit ca trei sigur gandesc mult mai bine decat doua si mi-am propus ca blogul sa aiba 3 autori. Eu si inca doi prieteni.

In primul rand potrivit ar fi sa-i aleg pe cei doi. Ar trebui sa fie 2 oameni hotarati, ambitiosi, sigur pe ei, care stiu ce vor si... nu, nu care sa gandeasca ca si mine ci sa fie ei! Sa gandeasca ca si ei, dar sa accepte ce gandesc ceilalti. Comunicativi. Unul ar fi Marian (prietenul meu pasionat de computere si alte chestii). De ce? Poate ca nu il caracterizeaza termenul de "hotarat", este o persoana toleranta, cel putin cu mine, insa stie cand este cazul sa... ma scuture putin. Stiu ca am nevoie de el! Cel de al doilea este Cristi si este exact opusul lui Marian. Este un tip exigen, perfectionist, sigur de sine, dar intotdeauna deschis la idei noi, la comunicare. Este constient ca intotdeauna se gaseste loc de mai bine. Eu...eu am ambitia.

Ne-am completa perfect! Ei sunt alesii!

Ca o mica paranteza: Nu intamplator am ales 2 baieti. Intotdeauna m-am inteles bine mai mult cu baietii decat cu fetele si asta este de luat in calcul.

Ramanea sa-i conving. Ma intalnesc cu amandoi, intamplator, in oras si le propun sa mergem sa bem un suc (bineinteles ca ei fac cinste, doar sunt niste cavaleri). Le vorbesc despre ideea mea si imediat dupa asta ma intreaba de ce i-am ales pe ei. Le spun de cele mentionate mai sus. Nu, nu s-au simtit maguliti daca la asta va gandeati. Cum ma asteptam mi-au spus ca nu este de ajuns. Le-am zis zambind:
- Stiu!
Incepea sa le surada ideea vazand ca sunt constienta de acest lucru.

- Dar daca ne-am hotara ca vrem sa initiem un astfel de blog... despre ce ar fi? Intreaba Cristi.
- Da. Despre ce am scrie? Il completeaza Marian.
- Stiti nu m-am gandit la asta inca, am fi o comunitate si este o decizie pe care ar trebui sa o luam...impreuna!
- Imi place cum suna! Se aude aproape in acelasi timp...
Dupa care:
Marian: - Eu vreau ceva legat de IT.
Eu: - Normal!
Rade...
- Cristi? Tu?
Cristi: -Mai, e OK IT, dar nu ma pricep. Eu, personal, nu m-as descurca. Mi-ar placea ceva legat de...avioane!
Eu: - Avioaneee?!
Cristi: - Sau masini!
Marian: - Sau optimizare SEO!
Cristi: - Jocuri!
Eu: - Baieeeti! Ascultati... Daca tu vrei avioane, masini, jocuri... tu IT, optimizare SEO si mai stiu-eu-ce... de ce nu facem un blog cu de toate? Ne-am putea spune parerile in materie de...orice dorim, am putea comenta despre ceea ce ne intereseaza, noutati, umor... Cum am spus, de toate!
Marian: - Hmmm...nu stiu...
Cristi: - Ba da! Eu sunt de acord. Am incredere ca vom reusi!
Cu Marian ma asteptam sa intampin probleme. Cum am spus este mai nehotarat...

Lucrurile raman asa. Stabilim ca Marian o sa se mai gandeasca...

Peste ceva timp vorbesc cu el. Inca era sceptic. Imi spune:
- Stii...Ar trebui sa ne adresam unei anumite categorii de persoane altfel nu rezolvam nimic.
- Tocmai! In felul acesta ne-am putea adresa unei categorii mai mari de persoane, in timp ne-am putea creea o comunitate a noastra! Gandeste-te. Una e sa ai ca vizitator o persoana interesata de IT si alta este sa ai o persoana interesata de IT, alta de monden, alta de cultura si asa mai departe...
- Ai dreptate...
- Am! Deci?
- Hai fie! Ma bag!
- Suuuuper! Va merge!
- Va merge! Spune si el zambind...

Si astfel i-am convins pe cei doi ca...merita!
Acum, ramane sa infiintam blogul. Ne gandim chiar sa achizitionam un domeniu, Marian se va ocupa de optimizarea SEO, eu de promovare, Cristi de aspectul blogului. Dar in ciuda acestor lucruri nu vom uita niciodata ce implica "impreuna".

Avem planuri mari!

Articol scris pentru SuperBlog, proba cu numarul 30, sponsorizata de Hostway.

4 comentarii:

  1. cum ai 13 ani si esti stundeta? /:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gresit cand am pus "studenta" si acum nu mai stiu sa modific... :)).

    Asa.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu cum se face dar mereu fetele zic ca se inteleg mai bine cu baietii :)) chiar si eu zis-o candva, asta pana am aflat ca baietii nu se intelegeau asa bine cu mine :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Iulia Mihai: :))
    Este o chestie si asta... Sper sa nu mi se intample si mie :)).

    Dar lasa ca daca se intampla ma "redirectionez" spre fete... :D

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!