marți, 15 decembrie 2009

Lucrurile marunte sunt cele care ne fac fericiti...

Ei bine, o data cu concursul la care am participat (si particip pentru ca, inca, nu s-a incheiat) SuperBlog, gazduit de PCNews pentru care scriu si acest articol, am invatat multe lucruri... pentru viata de zi cu zi, am capatat o oarecare experienta spun eu.

Am invatat mult mai multe despre notebook-uri si anume notebook-uri ASUS. Am avut ocazia sa scriu despre notebook-ul cu autonomie de 12 ore, ASUS UL30, despre "masina de gaming" ASUS G60J, despre ASUS K50 si design-ul termal special IceCool, despre micutul EeePC 1101HA SeaShell, tocmai bun pentru calatorii... Implicit am invatat ca ASUS da nastere celor mai bune notebook-uri si ca majoritatea vin cu functii multimedia avansate.

Sunetul... sunetul scos de cipurile (de sunet) cu tehnologie SRS Premium Sound si boxele Altec Lansing devine incantare pentru auz. Ma infior doar la gandul ca as putea sa ascult melodiile preferate la o asemenea calitate a sunetului. Probabil ca as avea un astfel de notebook cu mine peste tot: acasa, la munte, la mare, la petreceri si oriunde as mai merge cu prietenii... Da! Doar asa as putea profita din plin de toate aceste functii. Cu prietenii!

Si ca tot vorbeam de melodii preferate:


Vama Veche - vst
Asculta mai multe audio Muzica

Cu ce ar fi mai potrivit sa ne incantam auzul (cum spuneam) daca nu cu o asemenea linie melodica?

Iar... vazul! Decodarea HD si imaginile clare ca "lacrima", naturale ale filmelor (HD) m-ar bucura enorm. Chiar au fost momente cand m-am simtit dezamagita ca nu am putut sa vad un astfel de film. Nu pot sa cred ca cu un efort minim din toate punctele de vedere, inclusiv financiar, am sa uit de toate aceste neplaceri... cu ASUS!
Eh bine lucrurile se schimba putin aici pentru ca cel mai mult m-ar bucura, ca pe un astfel de laptop, sa vad impreuna cu fratele meu mai mic... desene animate HD! I-am promis de mult timp ca o sa le vada, ca o sa le vada, dar nu m-am putut tine de promisiune...

Despre calitatea jocurilor nici nu mai are rost sa vorbesc. Stim cu totii de ASUS G60J (asa-numitul: "masina de gaming"), deci ar fi de prisos. Pot adauga doar ca deja am in minte, jocul care ar scoate cel mai bine in evidenta calitatile acestui notebook ASUS... Stiu, stiu ca v-am mai spus! NFS!

In concluzie sunt multe moduri prin care as putea profita la maxim de functii ca acestea pentru ca vorbim de notebook-uri talentate la tot ce se numeste multimedia! In vacante, calatorii (ca tot spuneam la inceput de EeePC 1101HA SeaShell), cu prietenii sau de ce nu singura cufundandu-ma in amintiri ascultand tot felul de melodii vechi... sau facandu-i pe cei apropiati mie... fericiti! Pentru ca...lucrurile marunte sunt cele care ne fac fericiti! O melodie, un film, un joc in care punem atata pasiune... Si cu asta consider ca am spus totul!

ASUS merita! Oricum ai lua-o...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!