sâmbătă, 19 decembrie 2009

Cuvinte de final

Cum am spus... SuperBlog s-a terminat! Gala de premiere a avut loc, in Bucuresti, deci eu nu am fost desi mi-ar fi placut mult sa merg.

Nu stiu cum a fost anul trecut (ca tot se vorbea despre organizarea de atunci in comparatie cu cea de acum), dar eu am fost multumita de organizare in ciuda faptului ca au mai existat "scapari". Suntem oameni!

M-am inscris la SuperBlog 2009, ca toti concurentii de altfel, cu gandul de a castiga ceva (o sa va spun intr-un articol viitor cat si ce am facut cu bani :D) in primul rand, iar apoi, cum blogul meu era la inceput si este inca, m-am gandit ca poate fi o sansa de... afirmare, de promovare. Pe parcurs am inteles ca nu poate fi vorba doar despre asta. Am capatat experienta, am invatat lucruri noi, am intalnit oameni extraordinari, unii chiar cu un talent real! A fost o sansa de a vedea pana unde pot ajunge, de a-mi masura fortele proprii. Si a fost placut!

Inca nu stim nimic oficial, dar stim clasamentul final de la Andrei Dreampoet (cel putin eu). Am obtinut locul... 8! :D Sunt multumita!
Nu am mari obiectii in ceea ce priveste clasamentul, juriul a stiut ce face, insa consider ca Iulia Diana Mihai, dar si Tony meritau sa fie in TOP 10! Pentru mine... ei sunt acolo!

Cum spuneam am cunoscut oameni extraordinari, pe unii mai mult, pe altii mai putin, de unde tin sa mentionez pe:
Tony: Probabil aceasta apropiere de el tine si de faptul ca suntem cam de aceeasi varsta. Tony, inca astept articolul despre extraterestrii! :D
Iulia Diana Mihai: Sincer, la inceput mi s-a parut putin... ingamfata, dar apoi mi-am dat seama ca m-am inselat si ca are un suflet foarte bun! Si o imaginatie... ufff! Iulia, ma bucur ca intr-un final te-ai hotarat si la o casuta pentru fotografa.
Andrei: Al nostru DreamPoet, creatorul lui Gigel si al Marioarei. Pe care il admir foarte mult, ca si pe personajele sale... Sensibil, dar in acelasi timp puternic si ambitios! Intotdeauna ma impresiona in articolele sale cate o replica, cate o cugetare a lui DreamPoet: "Inima cunoaste ratiuni pe care ratiunea nu le cunoaste...", "Sa cladim uman din inuman"...
Am avut noi o discutie mai aprinsa, dar sper ca s-a uitat. DreamPoet, cum ti-am spus, o sa vreau si eu cartea!
Oana: Imi pare sincer rau ca a decis sa faca doar probele optionale. Sunt sigura ca ar fi ocupat un loc foarte bun in clasament! Oana, cum spunea Iulia Diana Mihai: "Lui DeMaio i-au taiat netul!" :))

Dar si... varful: Money Watch, care m-a impresionat atat de tare prin penultimul sau articol scris pentru SuperBlog. Atunci mi-am dat seama ca... a meritat sa castige!
Lexa Verzes: Imi placea atat de tare cum isi incepea fiecare articol! Are darul de a ma face sa-mi imaginez fiecare scena din articolele sale... din reflex!
ADC:: Omul acesta chiar are talent de scriitor!

Tin sa-i multumesc si Iuliei (alta decat Iulia Diana Mihai) pentru ideea sa! Aceea ca fiecare concurent sa primeasca diplome de participare. Nu cred ca m-as fi gandit la asta si sincer ma incanta... Multumim Iulia!
Si sa ii spun Anemonei ca o admir pentru devotamentul de care da dovada fata de fiica sa... O fetita foarte frumoasa!

Asta a fost... Multumesc organizatorilor si sponsorilor! In fond a fost... intr-adevar frumos!

Cum spune fiica Anemonei (aflam de pe blog)... _ataaa (gataaa)!

10 comentarii:

  1. Multumesc mult. :) ne "auzim" si in afara concursului. Hi-hi! ;) Sarbatori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta!

    Multumesc! Sarbatori fericite si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricat mi-ar placea sa primesc laurii pentru asta, Iulia Hazlii a fost cu ideea, ca ea a fost prezenta la festivitate. :)
    Multumesc de gandurile frumoase, kido :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru sprijin! Dar nu te teme, ca anul viitor iau concursul mai in serios :)). Apropo, articolul despre extraterestri e gata si va aparea maine. Ar fi trebuit sa apara azi, dar am avut unele probleme cu hostingul (cred ca ai observat), asa ca a trebuit sa aman totul cu 24 de ore.
    In ceea ce priveste diplomele...ma mira ca organizatorii nu s-au gandit la asta! Eu credeam sincer ca o sa ne dea. Noroc cu Iulia Hazlii ca a mentionat, ca altfel... :|
    In rest, total de acord cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc pentru aprecieri...cu siguranta te voi invita la acea lansare..am rugamintea sa modifici in blogroll in www.dreampoet.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci mult pentru cuvintele frumoase. Am renuntat la a mai scrie probele optionale, pentru ca, anul acesta, din nefericire, a fost prea mult venin. Combinat cu multe proiecte personale, am decis doar sa duc concursul la final in forma obligatorie. Vazusem la Mihai ca dupa punctajul probelor obligatorii ma situam undeva pe locul 4. Frumos. Sunt multumita si daca as fi ultima in clasament, pentru ca sunt articole care imi sunt dragi mie. Cat despre DeMaio, sunt sigura ca fericirea ii e uneori straina. Nu poti sa ai atata venin din fericire extras. Ma bucur ca v-am cunoscut pe multi dintre voi, si sper, la anu` sa ne reunim. Felicitari tuturor

    RăspundețiȘtergere
  7. @Oana: Nu am vazut clasamentul facut de Mihai, dar stiam ca ai fi ocupat un loc foarte bun!

    Felicitari si tie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru apreciere :)
    M-am gandit ca diploma poate ramane o amintire placuta pentru toti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa-mi lasi adresa ta de e-mail intr-un comentariu (pe care nu il voi publica ca sa nu apara pe tot netul adresa ta) am ceva pt tine.

    RăspundețiȘtergere

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!