joi, 10 decembrie 2009

Domeniu personalizat

Eh bine, odata cu acest blog a venit si dorinta mea de a avea candva un domeniu personalizat. Ciudat este ca nu m-am gandit niciodata de ce as vrea un astfel de domeniu...

Acum incerc sa gasesc un motiv si imi dau seama ca... poate a fost vorba de "daca cei mai buni au, eu de ce sa nu am?", in mare parte. Intotdeauna am spus "Altfel te vede lumea!".

Acum, cand am inceput sa ma integrez usor usor in acesta "lume", imi dau seama ca mult mai important este continutul unui blog, insa asta nu-mi schimba cu nimic parerea. OK. Sa spunem ca am un continut bun (cu tot ceea ce implica asta), dar ce m-ar impiedica sa vreau un domeniu personalizat? Este ca si cum as vrea o ... carte de vizita care sa se ridice la inaltimea a ceea ce... reprezinta. Mi se pare logic.

Deci... cat de important este un domeniu personalizat? Este important! Dar cat? Discutabil. Cum am spus, un blog bun cu un continut pe masura poate fi pe un domeniu personalizat cat si pe unul de genul blogspot.com, wordpress.com, iar asta nu-i va schimba cu nimic ceea ce-l face a fi... bun. Generalistic vorbind.

Acum sa ne indreptam putin atentia asupra nevoilor mele. Asta inseamna ca o sa vorbesc strict din punctul meu de vedere.
In cateva cuvinte: Pentru mine este foarte important un domeniu personalizat , dar (pentru ca intotdeauna exista un dar) consider, tinand cont de faptul ca sunt la inceput, ca mai pot astepta...

Sa fie doar nevoia aceea, de individualizare, adolescentina? Sau pasiunea pentru a scrie, pentru blogging? Probabil ambele.
Oricum ar fi stiu ca va veni o vreme cand aceasta dorinta va deveni un lucru indispensabil, insa pana atunci mai bine ma uit putin peste ofertele de la Hostway (trebuie sa fiu decisa din timp domn`le): inregistrare domenii, pentru ca nu cred ca voi mai gasi undeva: ".ro 36 EUR/viaţă".
Aaa... si ca tot veni vorba de asta... daca Dizy o sa mai continue sa scrie si veti avea ocazia sa o vedeti pe un domeniu personalizat acela va fi www.e-lari.ro. Voi ramane fidela pe viata acestui ".ro". De ce? Prima oara cand am avut ocazia sa interactionez cu ceea ce inseamna internet... retea online, a fost si prima oara cand am vazut o adresa web si aceea se termina in ".ro". Ve ve ve punct gugl(asa spuneam) punct ro! Greu am inteles de ce exista si .com (a doua extensie intalnita). Asta in primul rand. Apoi... e romanesc domn`le!

Articol scris pentru concursul SuperBlog, gazduit de PCNews, proba sponsorizata de Hostway.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!