sâmbătă, 12 decembrie 2009

Vreau si eu la real,- Hypermarket!


Eh bine, SuperBlog (stiti voi, concurs gazduit de PCNews pentru care scriu acest articol) este aproape de sfarsit. M-am gandit sa mai fac si eu din probele pe care le-am sarit, din lipsa de timp, iar pentru proba cu numarul 20 o sa ne intoarcem putin in timp. Asadar:

Este 29 octombrie. Colind raioanele unui hypermarket in speranta ca o sa gasesc jucaria aceea albastra pe care am vazut-o saptamana trecuta. O sa fie cadou pentru un verisor de-al meu care implineste 5 anisori peste fix 2 zile. Un scump!
Initial am vrut sa merg la real,- Hypermarket, astfel nu as fi stat atat sa caut "o SINGURA jucarie albastra" (pentru ca doar una era cand am venit data trecuta) dar cum la mine in oras nu este... nu am avut incotro.

Caut, caut si ... hopa! Imi suna telefonul. Sa vedem... A! E Ana! O alta verisoara de a mea:

- Alo!

- Buna fataaa!

- Buna! Ce faci? Of... de cand nu am mai vorbit!

- Da... Uite bine. Te-am sunat sa...

- Sa?

- Mergeti la ziua lui Andutu?

- Aaaa...sigur! Uite chiar acum caut un cadou pentru el. O jucarie.

- Vin si eu cu ai mei. Dar nu stiu ce sa iau fata, nu gasesc nimic si chiar as vrea sa-i iau ceva frumos! De asta te-am sunat.

- Adica? M-ai sunat sa ma intrebi pe mine? Pai... nu stiu fata!

- Vai! Cred ca nu am alta solutie decat sa merg in cealalta parte a orasului la real,- Hypermarket. Am auzit ca au acolo de toate!

- In cealalta parte a orasului?

- Da. Pai aici nu e...

- Deci nu ai auzit? Maine se deschide real,- Hypermarket la intersectia dintre Bulevardul Timisoara si Bulevardul Vasile Milea. Adica pe langa tine!

- Serios?

- Da mai! O sa fie in cadrul AFI Palace Cotroceni. Noul Mega Mall! Si o sa fie deschis 24 din 24! Iti dai seama? As vrea si eu...

Nu mai apuc sa-mi continui ideea, ca ma intrerupe:

- Vaaai! Am sa merg negresit! Sigur o sa gasesc ceva frumos acolo... In sfarsit drumul catre hypermarket, pentru ca si ai mei vor sa faca cumparaturile intotdeauna de la real,- Hypermarket, o sa fie mai scurt! Multumesc! Multumesc! Multumesc!

Si inchide.

Ma bucur ca am reusit sa o fac fericita, dar acum trebuie sa ma intorc la ce ma framanta pe mine. Deci caut. Siiii... Nu gasesc! Va trebui sa iau altceva. Ma invart, ma sucesc si chiar nu stiu ce as putea lua.
Intr-un final insfac grabita cea mai frumoasa jucarie de acolo si ma indrept spre casa. Sper sa-i placa, desi... Ma rog. Vom vedea!

31 octombrie. Peste foarte putin timp vom ajunge la Andutu. Nu l-am mai vazut de mult... Am ajuns! Ne dam jos din masina, salutam, discutam dupa care ne oferim sa ajutam la aranjarea ultimilor detalii. Incepe petrecerea... E atat de entuziasmat cel mic! In sfarsit vine vremea sa primeasca si cadourile. Eu il dau cam a 4-a. Se pare ca i-a placut... este dragut. Acum urmeaza Ana. De abia astept sa vad ce a luat.
WOW! E... e frumos! Si e mare! Si probabil e foarte scump, ma gandesc. Dar il face fericit pe Andutu... Mult mai fericit decat l-a facut cadoul meu...Nu e cazul sa ma intristez.

La sfarsit o intreb pe Ana cat a costat cadoul, imi spune si... Vreau si eu la real,-Hypermarket! Ce preturi, ce produse... Hmmm...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai o parere? Pozitiva,negativa? Nu conteaza! Spune-o!